Parfumul flacarii Burger King. Burger King a fost tot timpul fanul marketingului viral foarte creepy; multe reclame il infatiseaza pe insusi Burger King in diferite ipostaze chiar in patul tau. Insa Burger King nu s-a oprit aici. A creat un parfum pentru a-si vinde produsele fast-food. Parfumul mizeaza pe seducatorul miros de carne fripta bine, desi nu prea suna tentant sa te dai cu miros de gratarel pe tine. Ideea e ca burgerii care miros a carne sunt buni, dar nu putem sa spunem la fel si despre un parfum care sa te faca sa mirosi a carne scoasa din cuptor. Aici au cam gresit conceptul.
Parfumul Pizza Hut. Pizza Hut din Canada s-a decis ca ar trebui sa extinda afacerile companiei cu pizza intr-un mod mai ciudat. S-au saturat de atata pizza, asa ca si-au spus sa inventeze un parfum care miroase a pizza. In faza de testare au avut surpriza sa vada ca branza nu e chiar asa de frumos mirositoare, asa ca s-au jucat cu mirosurile pana au nimerit unul care sa fie placut. Cei care vor sa cumpere acest parfum trebuie sa stie ca editia a fost una limitata si nu prea se mai gaseste. Cine ar vrea sa miroasa a mancare, in special una grasa si plina de branza?
Indiferent daca veti cumpara sau nu vreun parfum asa de diferit si de simpatic, trebuie sa stiti un lucru: substantele din parfumuri sunt uneori deosebit de periculoase, mai ales daca sunteti alergici. Evitati tot felul de combinatii uimitoare de parfumuri si folositi doar parfumuri simple, nu din combinatii infinite de esente. S-a constatat ca puterea mirosului si substantele emanate pot provoca leziuni pulmonare si iritatii ale cailor respiratorii, ajungandu-se pana la sufocare sau inflamatii care pot ingreuna respiratia. Asadar, simplitatea e mai buna decat “smecheria”...