Anotimpul preferat

Fiecare dintre noi trebuie sa aiba un anotimp preferat. Al meu e, cum nu se poate altfel vara. Ador vara. O iubesc de-a dreptul. Imi place sa vad soarele pe cer de dimineata de la 6 pana seara la 21. Stiu ca ziua e foarte lunga si ca am timp sa fac tot ce imi propun pe ziua respectiva. Da, stiu vara sunt caldurile acelea insuportabile de 38 de grade la umbra. Foarte bine. Prefer sa fac 10 dusuri pe zi decat sa ma infofolesc in 13 bluze si 10 geci iarna. E adevarat ca in timpul zilei caldurile sunt de nesuportat chiar si pentru o iubitoare a acestui anotimp, insa seara
, e o adevarata placere sa te plimbi prin oras. Sau sa stai la o terasa la un suc rece, la o bere, sau la o inghetata. Vara toate fetele isi pot etala silueta, rochitele cele noi din garderoba, poti sa petreci cat de mult timp vrei afara. Eu stiu ca mereu in vacanta de vara, mergeam la bunici si toata ziua, eram in curte sau pe ulita. Nu conta cat era de cald, stiam ca ziua e lunga si pot sa ma bucur de soare tot timpul acela.
Ador mirosul ploii de vara. Cel mai mult imi placeau acele ploi de vara, care apareau de nicaieri, rapaiau una buna si apoi rasarea soarele din nou, ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. De fiecare data dupa o ploaie din asta, imi dadeam jos sandalele si ma bagam cu picioarele in apa aceea calda de vara. Asta se intampla la bunici. In oras ar fi fost ciudat sa imi dau jos papucii si sa sar in prima balta pe care o gasesc desculta. Desi, poate ar trebui sa incerc. Ar fi interesant la varsta asta sa ma balacesc in apa alaturi de copila mea.
        
Bine ai venit vara, sa incepe sesiunea de distractie, valabila anul acesta!