Stiri de pe la televizor

De ceva vreme tot circula atat pe net cat si la televizor, mirobolanta stire cum ca Alex Velea s-a cumplat cu Antonia. E interesant sa o citesti sau sa auzi stirea o data. Dar cand deja devine o obsesie a televiziunilor si a ziarelor, mi se face rau. Incep astia sa ii urmareasca peste tot, si sa ne ofere noua informatii despre ultimele ore din viata celui mai proaspat cuplu.
 
E enervat la maxim. Daca eu nu vreau sa stiu si mut pe alt post sau vreau sa citesc alta stire, tot gasesc pe prima pagina stirea asta. Oricum nu cred ca intereseaza pe multa lume ce fac astia doi. Pe mine una sigur nu ma ingrijoreaza viata lor personala. Era clar ca omul asta nu va rezista insurat multa vreme, ca prea arata ca un pitiponc.
 
Pacat de sotia lui ca e frumoasa si nu ar merita sa treaca prin asa ceva. Dar ce sa-i faci? Viata e grea si trebuie traita ca atare. Doar ca eu una as fi super furioasa sa ma tot urmareasca reporterii sa ma intrebe de ce nu am sarbatorit ziua aniversarii nuntii cu sotul, cand toata lumea stie de ce. Asta e un fel de lovitura sub centura. Oricum a fost foarte cumpatata tipa. Eu in locul ei, ii ziceam vreo doua reporteritei sa ma tina minte.