Lucruri la care ma pricep mai bine

Chiar daca am anumite probleme in a face ceva atunci cand mi se impune de regula sunt un om  maleabil si nimeni nu poate sa dispute acest lucru. Incerc ca orice om sa fiu si eu potrivit la locul potrivit si sa imi dau silinta ca totul sa iasa bine. Insa sunt lucruri la care nu ca nu ma pricep insa nu-mi plac deloc, si din aceasta neplacere ma sustrag cat mai bine ca sa nu-mi creez probleme cu propria mea constiinta. Sunt insa 10 lucruri pe care le fac mai bine ca altii din cati cunosc si care se  cred superiori, eu insa pastrez doar aparentele nestiintei. Acele zece lucruri sunt:
  1.     Ma inteleg mai bine copiii, imi place sa ma joc cu ei si ma pricep sa ii conving sa faca ce vreau eu.
  2.     Fac curatenie mai bine decat sotul meu pentru ca la urma urmei sunt femeie si sunt perfectionista si fac orice detaliu sa straluceasca
  3.     Desenez mai bine decat nepoata mea care are 2 ani, insa ea tipa mai bine ca mine
  4.     Scriu mai bine decat colega mea pentru ca am haz, ea doar incearca sa aiba
  5.     Ma descurc mai bine la cursuri decat profa care cica are un mega doctorat, insa cand vine vorba de practica habar nu are
  6.     Am mai mult talent la oratorie decat majoritatea cunoscutilor, sunt un om al cuvintelor si imi place vorbesc mult
  7.     Fac mancare mai buna decat mama pentru ca ea nu prea pune suflet, face totul in graba
  8.     Spal mai bine decat masina de spalat pentru ca ea are 12 ani vechime si e cam stricata
  9.     Zambesc mai frumos decat tipa de la pet shop care mi-a luat jobul pentru ca eu am ajuns ultima la interviu
  10.     Mint mai bine decat sora mea atunci cand e nevoie sa fac surprize, placute desigur.

Aceste lucruri mi le zic de fiecare data cand am nevoie sa ma simt mai bine. Chiar daca sunt fleacuri si chiar daca cei din jur sunt buni la cu totul altceva, incerc si eu sa ma automotivez ca sa pot merge de fiecare data inainte cand am un esec, oricat de mic sau de mare ar fi el. Cred ca autosugestia indiferent din ce directie sau sub ce forma vine ea, este buna. La urma urmei daca nimeni nu ne lauda trebuie sa ne laudam noi, vorba aia „lauda-ma gura ca sa-ti dau friptura''.