Cainele Rikki

- Cainele meu este tare amuzat, spuse Anabela prietenei sale.
- Cum adica este amuzant?, raspunse ea. Cainele nu poate vorbi ca sa poata sa faca glume.
- Tu vorbesti serios?? Nu ai vorbit nicioadata cu Rikki, cainele meu? Eu in fiecare zi discut cu el multe lucruri interesante.

- Hey, Rikky, hai sa ii vorbesti si prietenei mele, pentru ca doreste sa te auda.

- Buna frumusico, au fost primele cuvinte ale Rikki catre prietena Anabelei.

- Nu pot sa cred!! exclama fata. De ce nu mi-ai spus pana acum ca Rikki poate vorbi?

- Nu am stiut faptul ca nu l-ai auzit niciodata vorbind. Haide, Rikki, vorbeste cu ea putin.

- Ce mult ma bucur sa te cunosc, spuse Rikky prietenei.

- Eu ma bucur si mai mult, spuse fata incantata. Vreau sa imi spui despre tine, sunt foarte curioasa.

- Sigur, spuse Rikki, cu cea mai mare placer. Am doi ani si, de cand sunt mic, vorbesc cu Anabela; ea este prietena mea cea mai buna. Ea ma hraneste, are grija de mine, cu ea ma joc si ea imi spune povesti. Ma iubeste atat de mult, iar eu o iubesc si mai mult. Ma face sa ma simt atat de bine si recunosc ca sunt foarte rasfatat!

- Vaii! Cat de mult ma bucur ca te-am intalnit Rikki. Ai prieteni – caini care vorbesc si ei? Vreau si eu sa fiu o prietena asa cum este Anabela pentru un caine vorbitor.

- Am o gramada de prieteni caini vorbitori!, spuse incantat Rikki. Ei asteapta pe cineva ca Anabela sa ii ia intr-o casa, asa cum m-a luat si pe mine, sa fie ingrijiti si iubiti.

- Vreau si eu unul asa ca tine, spuse fata incantata.

- Hai cu mine si cu Anabela, te ducem sa iti alegi un caine vorbaret si frumos!

- Va multumesc din inima, pentru ca ma ajutati sa imi fac prieteni mai multi, care au nevoie de afectiunea, de iubirea mea.

- Placerea este a noastra, spune Anabela, hai sa mergem, draga mea.