Web designul in 2014

Multi dintre cei care au nevoie de un site fac marea greseala de a crede ca web design inseamna doar partea de creatie, doar ceea ce este legat de estetica.
Insa daca este sa ne referim la ceea ce inseamna servicii web design in acest moment, ar trebui sa spunem ca web design-ul poate incepe cu partea de design al interfetei unui site, dar este mult mai mult decat atat: poate fi vorba despre continut, poate fi vorba despre optimizarea continutului pentru motoarele de cautare, poate fi vorba despre administrarea site-ului si despre update-uri, despre rapoarte periodice despre traficul unui site etc.  

Tocmai de aceea, legat de partea de preturi web design, sumele pe care le veti primi de la diversi web designeri sau firme de web design atunci cand incercati sa obtineti o oferta web design cat mai buna si in concordanta cu bugetul pe care il afectati lansarii unui site nou sau relansarii unui site deja existent, pot fi diferite. Sumele difera in functie de gradul de complexitate al serviciilor pe care le contractati, dar desigur si de calitatea serviciilor si de experienta pe piata a firmei de web design cu care urmeaza sa lucrati.
 
Pe de alta parte, web designul de care vorbim astazi nu poate fi conceput fara partea de adaptabilitate la platformele mobile. Consumatorul modern de internet este astazi diferit de cel care in urma cu zece sau chiar cu cinci ani accesa pagini de internet din fata computerului de acasa sau de la birou. Astazi cele mai multe accesari se fac de pe telefoanele smart sau de pe tablete, si de aceea un aspect obligatoriu pentru orice site este optimizarea pentru acest tip de platforme. Informatia trebuie sa fie prezentata cat mai concis si sa fie cat mai rapid de accesat, pentru ca vremurile pe care le traversam impun maximum de viteza.