Despre pomovarea in directoarele romanesti

Asa cum va promiteam intr-un post anterior, azi avem ca subiect principal promovarea in directoarele romanesti si ce trebuie sa stii daca te-ai hotarat sa apelezi la acest serviciu . Daca ai un blog, un site sau un magazin online cu siguranta iti doresti ca acesta sa fie cat mai accesat.

Ce insemna promovarea in directoare romanesti? Foarte simplu: daca ai un site iar publicul tau tinta sunt vizitatorii din Romania, directoarele in care este inscris site-ul vor crea link-uri catre acesta, ceea ce permite indexarea lui de catre Google si alte motoare de cautare. Marturisesc ca la inceput si pe mine informatiile despre directoarele si tot ce tine de promovarea de genul acesta m-au bulversat, iar numarul firmelor care ofera acest serviciu m-a luat prin surprindere. Foarte multe companii ofera printre altele si servicii de promovare in directoare romanesti iar ofertele lor sunt foarte avantajoase . Daca te-ai hotarat sa apelezi la servicii de promovare site-ului tau te sfatuiesc sa fii atent la cateva aspecte. Unul dintre cele mai importante este lista directoarelor in care se face inscrierea. Este bine ca furnizorul sa-ti ofere o lista clara a directoarelor romaneti pe care pagina va fi promovata si mai important, acestea sa fie online (exista si posibilitatea sa ti se ofere o lista cu site-uri offline, principiul fiind urmatorul: nu vei verifica peste 200 de directoare!). Un alt aspect este perioada de inscriere, de obicei destul de lunga! Motorasele nu se vor misca foarte repede , rezultand cateva zile / saptamani si blog-ul meu va fi primul in lista de cautari Google. Ei bine nu e chiar asa! Batranul Google (ca si celelalte motoare de cautare, de altfel) nu este adeptul inscrierilor rapide, artificial in sute de directoare. De aceea, pentru un rezultat bun, inscrierea se face treptat ceea ce permite acestor unelte sa primesca un link building in mod natural.