In primul rand, pentru a face un discurs memorabil, aveti nevoie sa decideti ceea ce se presupune a fi de neuitat. Clarificati intentia dumneavoastra inainte de a va construi prezentarea. In al doilea rand, memorizarea nu este usoara. In timp ce ascultam un discurs, nu suntem capabili de a intrerupe, derula sau incetini orice aspect. Chiar in timp ce luam notite este usor sa ratam puncte importante in timp ce creierul repeta cu nerabdare pana cand puteti sa-l scrieti. Repetati punctele cheie pana se integreaza in discurs.
Aici sunt cinci moduri de a asigura o prezentare de neuitat:
· Pregatiti-l din timp – cu cat mai mult discursul devine de neuitat pentru dvs, cu atat mai usor veti avea posibilitatea de a crea noi idei pentru scris si de organizare pentru a va ajuta la informatiile transmise audientiei
· Cunoasteti-va publicul - centrati toate eforturile de a ajuta publicul sa inteleaga despre ceea ce vorbiti. Creati tehnici interactive care pot ajuta audienta sa se implice in mod activ si medii diferite care pastreze ideile. Ganditi-va care sunt caile care incorporeaza intrebari, teste si exercitii in discursul dumneavoastra.
· Punctele cheie - este tentant sa spuneti cat de mult puteti despre subiect, dar intotdeauna pastrati-l simplu. Decide c minimul pe care publicul trebuie sa-l stie si care il va ajuta sa plece cu cele mai importante aspecte ale prezentarii.
· Creati un apel la actiune - aceasta este ceea ce vreti ca publicul sa faca dupa ce iese pe usa. Construirea pasiunii si dorintei va incuraja audienta sa vrea sa ia masuri imediate. Acest lucru ar trebui sa includa, de asemenea, principiul "ceea ce pot castiuga din aceasta situatie".
· Stimulati simturiel tuturor tipurilor de audienta – creati diferite tipuri de medii care sa ofere ceva captivant pentru fiecare membru al audientei. Luati in considerare materiale video, audio, podcast-uri, fotografii, fise de hartie, mass-media, povesti, analogii sau tehnologie.
Cea mai important aspect pentru a profita este de a repeta o tema sau un cuvant de-a lungul discursului dumneavoastra. Discursurile eficiente sunt cele care la care puteti rezuma mesajul lor principal in doar o propozitie. In cazul in care publicul trebuie sa se gandeasca foarte serios la ceea ce a fost punctat, atunci nu a existat nici un punct esential in discursul dvs.
O multime de audiente au primit mostre de sunete in timp real, in timp ce se vorbeste - acest lucru se face prin intermediul Twitterului. Deci, faceti totul mai usor si scrieti tweet-uri pentru ei. O modalitate de a obtine un text mare este de a crea un hashtag astfel incat spectatorii se pot conecta mai tarziu si a vedea bucati mici de informatii impartasite altora si care au fost, eventual, ratate. Permiteti-va sa fiti motivati de ceea ce va inspira - si publicul va va urma!
Aici sunt cinci moduri de a asigura o prezentare de neuitat:
· Pregatiti-l din timp – cu cat mai mult discursul devine de neuitat pentru dvs, cu atat mai usor veti avea posibilitatea de a crea noi idei pentru scris si de organizare pentru a va ajuta la informatiile transmise audientiei
· Cunoasteti-va publicul - centrati toate eforturile de a ajuta publicul sa inteleaga despre ceea ce vorbiti. Creati tehnici interactive care pot ajuta audienta sa se implice in mod activ si medii diferite care pastreze ideile. Ganditi-va care sunt caile care incorporeaza intrebari, teste si exercitii in discursul dumneavoastra.
· Punctele cheie - este tentant sa spuneti cat de mult puteti despre subiect, dar intotdeauna pastrati-l simplu. Decide c minimul pe care publicul trebuie sa-l stie si care il va ajuta sa plece cu cele mai importante aspecte ale prezentarii.
· Creati un apel la actiune - aceasta este ceea ce vreti ca publicul sa faca dupa ce iese pe usa. Construirea pasiunii si dorintei va incuraja audienta sa vrea sa ia masuri imediate. Acest lucru ar trebui sa includa, de asemenea, principiul "ceea ce pot castiuga din aceasta situatie".
· Stimulati simturiel tuturor tipurilor de audienta – creati diferite tipuri de medii care sa ofere ceva captivant pentru fiecare membru al audientei. Luati in considerare materiale video, audio, podcast-uri, fotografii, fise de hartie, mass-media, povesti, analogii sau tehnologie.
Cea mai important aspect pentru a profita este de a repeta o tema sau un cuvant de-a lungul discursului dumneavoastra. Discursurile eficiente sunt cele care la care puteti rezuma mesajul lor principal in doar o propozitie. In cazul in care publicul trebuie sa se gandeasca foarte serios la ceea ce a fost punctat, atunci nu a existat nici un punct esential in discursul dvs.
O multime de audiente au primit mostre de sunete in timp real, in timp ce se vorbeste - acest lucru se face prin intermediul Twitterului. Deci, faceti totul mai usor si scrieti tweet-uri pentru ei. O modalitate de a obtine un text mare este de a crea un hashtag astfel incat spectatorii se pot conecta mai tarziu si a vedea bucati mici de informatii impartasite altora si care au fost, eventual, ratate. Permiteti-va sa fiti motivati de ceea ce va inspira - si publicul va va urma!