Necesitatea echiparii masinilor cu anvelope pentru fiecare sezon

Anvelopele de iarna sunt proiectate special pentru a avea o aderenta mai buna pe zapada si gheata. Spre deosebire de un pneu pentru toate anotimpurile sau de vara, cauciucurile pentru zapada sunt fabricate cu o formula avand o consistenta mai moale, mai flexibila si mai potrivita pentru vremea rece. Folosind acest compus, o anvelopa de iarna isi pastreaza capacitatile sale de tractiune pe parcursul drumului si poata sa prinda zapada si gheata mai bine intre zimturile sale.

O anvelopa all-season sau de vara va tinde sa devina mai fragila si inflexibila la temperaturi scazute si, prin urmare, va aluneca mult mai repede. Capacitatea de a „musca” din zapada si gheata si sa se conformeze drumului este critica pentru un set de anvelope iarna pentru a evita blocarea in nameti. Un pneu care nu a fost facut special pentru vremea rece nu paote functiona eficient in conditii de iarna si drumuri inzapezite. Multe masini noi sunt echipate cu caracteristici cum ar fi frane antiblocare, controlul stabilitatii si chiar tractiune integrala pentru a ajuta la manevre eficiente insa, cu toate acestea, aceste sisteme sunt doar la fel de eficace pe cat sunt anvelopele de care toate sistemele sunt dependente. Cele mai multe masini noi care sunt vandute astazi sunt echipate cu anvelope all-season. De fapt, anvelope all-season sunt o alegere mult mai populara decat anvelopele de iarna si cele de vara pe piata pieselor de schimb, insa un autovehicul are nevoie de cauciucuri specializate pentru fiecare anotimp.

La anvelopex.ro se gasesc cele mai bune solutii pentriu soferi, deoarece in multe parti ale tarii se pot produce conditii meteorologice de iarna dure, chair in regiunile mai calde din Romania. Luati pe nepregatite, soferii pot avea de suferit in mod semnificativ, daca nu isi echipeaza masina din timp cu pneurile adecvate.