Produsele luate direct de la producator sunt mai ieftine si au o calitate mai buna

Cand cautam sa cumparam un lucru, un obiect, intotdeauna vom incerca sa gasim cea mai buna varianta si la cel mai bun pret. Indiferent ca mergem si cautam prin magazine offline sau ne indreptam spre online, cea mai buna varianta pentru a face ceva economii este sa cumparam de la producator. Diferenta dintre un articol luat de la un intermediar si unul luat de la producator poate fi destul de mare. Pretul e mai mare la intermediar, calitatea se poate pastra, insa produsul nu e asa usor de gasit si se poate sa aiba si mai multe defecte ascunse ori din cauza depozitarii, ori din cauza timpului scurs, prea mare.

In cazul patuturilor pentru bebelusi, se recomanda sa le luam de la un producator de patuturi din lemn listat pe internet. Usor de zis, greu de facut, nu? Nu e chiar asa. Multe magazine online au contracte cu producatorii si ii incurajeaza sa isi vanda marfa in online oferindu-le anumite facilitati si o expunere mai buna, promovare mai inteligenta. Patuturile au avantajul ca sunt mai ieftine decat daca le-am lua de la intermediari, nu prezinta defecte de transport sau de depozitare, pot sa vina cu garantii extinse si cum multe alte avantaje. In plus, producatorii pot sa asigure si service sau consultanta specializata, orice intrebari aveti le puteti adresa direct reprezentantilor producatorului. Inlocuirea produselor se poate face foarte simplu, fara sa fiti nevoit sa va certati cu cei de la relatii clienti de la magazinul care intermediaza sau a cumparat cateva produse de la producator pe care le da mai departe la preturi mult mai mari.

Un alt motiv pentru care ar trebui sa preferati un produs de la un producator listat pe internet este acela legat de calitate. De obicei, firmele care intermediaza vanzarile vand si produse mai putin bune, care nu au particularitati asa de bine definite, in vreme ce producatorul nu isi va permite niciodata sa va vanda produse de slaba calitate intrucat prin astfel de practici pierde mult la capitolul imagine si brand.