Campania de promovare a unui site este un proces complicat si de lunga durata, asa ca trebuie planificata din timp. Inainte de a incepe orice strategii si tactici de promovare trebuie sa va indreptati catre optimizarea SEO. Cel mai simplu este sa studiati tehnicile seo pe care concurenta le-a folosit si care au dat rezultate.
Cateva dintre cele mai populare sunt descrise si in acest articol http://dexterseo.ro insa nu trebuie sa va limitati doar la ele. Inainte de orice, trebuie sa depistam ce tehnici de optimizare seo foloseste concurenta, daca ele au ajutat-o sa se situeze cat mai sus in rezultatele returnate de motoarele de cautare. Impreuna cu aceste tehnici trebuie sa gasim si cuvintele cheie care ar putea duce catre site-ul dvs., sa vedem ce fel e concurenta pe ele, daca nu cumva au autoritate slaba, daca sunt penalizate de Google, daca se pot implementa la nivelul webiste-ului. Dupa cuvinte cheie alese corect, vine timpul integrarii lor in titluri, URL-uri, in texte si in tot continutul website-urilor.
Keyword Planner de la Google va poate da o idee si va poate ajuta sa integrati corect cuvintele cheie, punandu-va la dispozitie instrumente puternice pentru a analiza eficienta unei campanii online. Pe de alta parte, codul sursa trebuie curatat, mai ales elementele ce tin de CCS si HTML, nu trebuie permise erori, optimizat, tag-urile trebuie sa fie folosite si in imagini, descrierile trebuie sa fie relevante si autentice. Catalogarea paginilor va fi mai usoara si daca se introdus ci metadate despre cuvinte cheie, adica cuvinte care sunt inserate in codul HTML, fara a fi vizibile cititorilor obisnuiti care intra pe site. Nu trebuie insa sa se abuzeze cu niste cuvinte cheie irelevante in codul sursa pentru ca Google va penaliza imediat site-ul si nu-l va mai indexa.
Continutul trebuie sa fie in centrul tacticilor si strategiilor de optimizare seo. Textul unic, cu niste cuvinte cheie relevante si mereu actualizat este doar baza unei strategii bine targetate din punct de vedere seo. Continutul trebuie sa fie dublat de backlinking, de update permanent si de cautarea unor noi tehnici de optimizare care sa atraga si mai multi utilizatori. Nu in ultimul rand, blogurile si retelele de socializare trebuie folosite din plin pentru a putea sa oferiti mereu continut de calitate si care sa merite sa fie raspandit si catre alti utilizatori interesati de aceeasi tematica pe care o abordati.