Viata fara tehnologie

Cred ca pentru unii, asta ar insemna sa se intoarca mult in trecut. Posibil sa fie asa. Nu stiu cati dintre voi ar fi dispusi sa renunte la televizor, telefon, frigider, si alte produse utile vietii de zi cu zi. Am citit undeva ca o familie dintr-o tara straina, satula de viata monotona de la oras, s-au mutat cu catel si purcel undeva, intr-un camp. Nu aveau apa curenta, nu aveau gaz, nu aveau nimic din tot ce avem noi. Cu toate astea, tipul zicea ca e mult mai fericit, fiindca duce o viata sanatoasa. Culmea era ca aveau si  doi copii mici.
 
Am stat si m-am gandit. Oare eu as face treaba asa? Si inca nu am ajuns la nicio concluzie. Mie imi place sa ma uit la televizor, sa stau pe net si sa vorbesc la telefon. Adica, hai s-o zicem pe-aia dreapta cui nu-i plac toate astea? Poate ca as fi dispusa sa renunt pentru cateva zile la toata tehnologia asta a noastra, dar nu mai mult de o saptamana, cu greu doua. Adevarul e ca ne-am obisnuit cu binele. Ca in urma cu 30 de ani, nu erau multe din ce avem azi. Si uite ca toata lumea a ajuns sa traiasca cu bine. Multi dintre ei poate nici azi nu folosesc multe lucruri de-astea sofisticate.