Trecerea timpului

Nu v-ati dat seama cat de repede trece timpul? Pe masura ce inaintez in varsta imi dau seama ca timpul e cel mai pretios lucru din lumea asta. Si asta doar pentru ca nu il poti opri. Nu ai cum. Asa ca de tine depinde sa iti petreci timpul intr-un mod util. Sa nu regreti pe urma ca a trecut timpul pe langa tine si nu ai facut nimic.
 
Cand eram mica, mi se parea ca nu o sa cresc niciodata. Nu am sa ajung sa fiu pe picioarele mele nici intr-o suta de ani. Dar asta doar pentru ca nu cunosteam masura timpului. Imi amintesc cum mergeam, cu tata la cumparaturi si imi povestea despre copilaria lui. Nici nu ma interesa. Eu ma bucuram de momentul meu, de copilaria mea. Ma jucam cu papusile in fata blocului si eram cea mai fericita. Nici nu cred ca stiam ce e ala timp. E, lucrurile  au inceput sa se schimbe pe masura ce am crescut. Mi-am dat seama ca odata cu trecera timpului, apar si problemele. Viata se transforma. Timpu le exact ca si aerul .Daca nu il ai , intri in panica.daca nu ai aer esti mort. Cumva astea doua se lega. Vrem, nu vrem trebuie sa respiram, daca vrem sa traim. Si trebuie sa ne facem TIMP pentru a ne trai viata si pentru a respira aerul de lamga noi. Daca nu stii cum sa iti masori timpul tau, ajungi sa spui ca ai imbatranit si nu ai facut nimic din ce ai vrut. Am auzit oameni spunand ca nu le ajung 24 de ore intr-o zi. Uneori sincera sa fiu, nici mie. Insa, daca esti cumpatat, si faci ceea ce iti place, 24 de ore sunt mai mult decat suficiente pentru timpul tau.