Despre Gabi

Gabi era fratele lui Marcian, un vanzator de produse de artizanat, si ii placea sa faca furori in discoteci prin tinuta lui amuzanta. Imi placea de el cand aparea cu chiloti negri tanga si cu pantaloni albi mulati pe corp, prin care i se vedeau mai bine chilotii si imi placea de el cand dansa lasciv si ne provoca pe toti s ail privim. Imi placea mult sa il vad cum danseaza ca un disperat,dand din fund si din corp parca ar fi posedat de ritmurile muzicii si imi placea mult cand purta o esarfa printer picioare si se freca cu el la penis pentru a fi mai atractiv si pentru a atrage privirile tuturor femeilor din local care isi doreau un dans alaturi de cel mai fierbinte dansator din club.

Imi placea mult sa il vad cum danseaza pana transpira la maxim si mai apoi isi da tricoul jos si poti admira un trup frumos, fara par si se da cu parfum pentru a atrage toate privirile doamnelor care se simteau vrajite de corpul lui si isi doreau cel putin o noapte alaturi de Flamingo Boyul care era in grupul nostru. Imi placea mult acest dansator nostim si amuzant si imi placea mult cum se distreaza in prezenta noastra. Era cel mai sexy dansator de acolo si imi placea mult miscarile lui si este cu siguranta atractia serii in fiecare club. Imi place mult dansul sensational pe care il facea si daca nu aveam un prieten m-ar fi atras si pe mine in mrejele lui.

Imi place mult atitudinea lui vulcanica si imi place tot ceea ce stie sa faca, de la glume picante si fel si fel de vorbe dulci aruncate femeilor din club, pana la dansuri dinamice si pline de energie in fata lor, pentru ca mai tarziu sa plece cu o femeie acasa. De fiecare data cand intra in club, pleca acasa cu o prada pe care o pandea ca o feline toata seara, dansand pe langa ea si vrajind-o cu cuvintele lui.