Am implinit patru ani

Nu imi vine sa cred ca in urma cu patru ani aduceam pe lume o mandrete de copil. Atunci am aflat pentru prima oara ce inseamana sa fii mama. Nimic nu se compara cu momentul in care iti tii pentru prima oara copilul in brate. E absolut fantastic.
Fetita cea mare a implinit patru ani. Asa ca de ziua ei, am mers la gradina zoologica. Acest cadou l-a primit din partea unor rude, si tare mult i-a placut. S-a bucurat de fiecare animal pe care l-a vazut, a mancat inghetata, popcorn, a baut si suc. S-a simtit foarte importanta. Dupa ce ne-am plimbat toata ziua pe la zoo, seara am ajuns si la parintii mei, care au asteptat-o cu un tort de ciocolata. Tare s-a mai bucurat copila mea, cu atat mai mult cu cat ii adora pe ai mei. A primit din partea noastra, adica a parintilor mei si a noastra, o bicicleta roz. Atat de incantat a fost tata in momentul in care au cumparat-o, ca nu isi mai incapea in el de bucurie! Asa ca a fost foarte suparat, cand a vazut ca printesa noastra, nu se urca pe bicicleta. Ne-am chinuit sa o cnvingem cu totii, insa nu am avut pe cine. Intr-un final, cand sa plecam acasa, s-a urcat singura pe bicicleta, in aplauzele noastre. Era atat de incantata! Am iesit din apartament, si cateva minute a incercat sotul sa ii explice cum sa se dea pe bicicleta. Degeaba, fiindca mandra noastra nu da din pedale decat invers, fiindca e mult mai usor. Dupa cateva zile, sotul a incercat sa iasa cu ea pe afara, sa ii arate cum sa se dea pe ea, insa in nici 5 minute s-au intors in casa. De ce? Fiindca pitica noastra, nu vrea sa se dea pe bicicleta. Varsta de patru ani e asa frumoasa! Copiii se bucura de la orice si pentru orice! :) Cel putin copila noastra. Ma uit la copilul meu frumos, si imi dau seama cum nu pot opri trecerea timpului. As vrea sa o pot tine langa mine, pentru totdeauna, insa nu pot! Imi dau seama ca incet, incet devine independenta si nu va mai avea nevoie de mine! Creste mare, gaza mica! :)