Bucataria mea

Bucataria mea e mica.:))). La inceput, am zis ca nu imi voi petrece mult timp in ea. Insa pe masura ce timpul a trecut mi-am dat seama ca tot stau in bucatarie, cel putin un sfert din timpul de peste zi. La inceput nu am avut decat aragazul in bucatarie, si o masa. Am facut noi, un raft, unde mi-am pus, oalele si ustensiele de bucatarie. In timp insa ne-am cumparat si mobila de bucatarie. Si mi s-a parut si mai mica, bucataria noastra :)))). Dar, avand in vedere ca si apartamentul e mic, nu pot cere o bucatarie imensa. Avem o masa, care se rabateaza, si e bine asa. Daca nu avem loc, lasam masa, jos, si devine mai spatioasa. Am vazut insa intr-o revisa modele de bucatarii mici, foarte faine si cochete. La un moment dat, asa va arata si bucataria mea. Numai sa imi permit. In nici un caz alba, sa tot frec la ea pana nu mai pot. Momentan, culoarea mobilei din bucatarie e un gri deschis, si tot nu-mi place. Nu, nu am ales eu culoarea, fiindca mobila a fost primita. Eu as vrea ca mobila viitoare sa fie de culoare rosu cu ceva. Inca nu stiu cu ce.