Plusica si comertul online

Cand nepotica mea a implinit 5 ani, m-am oferit, fiindu-i si nasa totodata, sa ii organizez petrecerea. Tema mi-a fost foarte simplu sa o aleg, ea fiind un mare fan al Doctoritei Plusica, un personaj dintr-un desen animat creat de Disney. Este atat de amuzant cum niste personaje pot capta atat de mult atentia copiilor!

Ei bine, dupa ce am ales tema, m-am gandit ca restul e floare la ureche. Ce putea fi atat de greu? Sa ma asigur ca vin copii de varsta ei, prieteni de la gradinita, ca locatia este potrivita atat pentru copii, cat si pentru parintii acestora care doresc sa ramana si ca toate elementele petrecerii vor fi cu Doctorita Plusica. Fiind un personaj in voga, nici nu mi-a trecut prin cap ca voi avea probleme in a gasi articole petrecere cu fetita de culoare doctorita care a fermecat copiii din lumea intreaga. Ei bine, aveam sa descopar ca ma insel, ca Doctorita Plusica nu se gaseste pe toate farfuriile si paharele si servetele din magazine. De fapt, nu prea se gasea pe nicaieri. Atunci, m-am gandit ca asta e, va trebui sa gasesc o solutie, sa incep sa personalizez tot felul de obiecte cu imaginea Plusicai, lucru care era destul de costisitor. O alta solutie la care m-am gandit a fost sa caut aceste articole pe site-uri din afara si sa le cumpar de acolo, dar sincera sa fiu, solutia asta nu ma prea incanta, pentru ca nu cumparasem niciodata pana atunci ceva de pe Internet. Ce sa-i faci, unii se adapteaza mai greu la noile trenduri!

Dupa ce am mers pe comertul clasic si am luat toate hipermarket-urile la rand fara succes, am zis ca nu am de ales si trebuie sa gasesc o solutie. Astfel, tot cautand pe internet dupa articole de petrecere cu Doctorita Plusica, am dat peste un site (romanesc), bubuparty.ro, care avea si servetele, pahare si farfurii cu Plusica, dar si multe alte articole la care nici nu ma gandisem - fata de masa, paie sau coronite pentru fetite. Am gasit inclusiv invitatii, la care nici nu ma gandisem ca le voi putea gasi in vreun magazin, asa ca hotarasem sa le fac singura. Nu a fost singurul site pe care am gasit astfel de produse, dar a fost singurul in care am gasit tot ce aveam nevoie la un loc. Cu ocazia petrecerii, am bifat doua premiere importante - am organizat prima mea petrecere si am cumparat prima data de pe internet. Insa tot cu aceasta ocazie, am hotarat ca nu ma voi mai oferi niciodata sa organizez ceva, desi petrecerea a fost un real succes, iar copiii au fost incantati de toate accesoriile cu Plusica.